پارسی روید| دانلود بازی و اپلیکیشن اندروید

دانلود جدیدترین نرم افزارهای اندروید (برنامه های اندروید) و بازی های ایرانی و خارجی

پارسی روید| دانلود بازی و اپلیکیشن اندروید

دانلود جدیدترین نرم افزارهای اندروید (برنامه های اندروید) و بازی های ایرانی و خارجی

چگونه یک تبلیغ ویدیویی شگفت انگیز بدون شکستن بانک ایجاد کنیم

همانطور که همه ما زمان بیشتری را به تلفن و رایانه خود می چسبیم ، ویدیو به رسانه ای مهم تر برای تبلیغات برای دسترسی به مصرف کنندگان تبدیل می شود. بیش از نیمی از مصرف کنندگان در سطح جهانی از ویدئو به عنوان نوع محتوایی نام بردند که می خواهند از مارک ها و مشاغل مورد حمایت خود ببینند.

  

این خبر خوبی برای مارک ها است ، زیرا ایجاد یک تبلیغ ویدیویی جذاب حتی برای کوچکترین و ناخوشایندترین استارت آپ ها نیز قابل دسترسی است.

چرا ویدیو مهم است؟

اول باید به این نکته توجه کنیم که بینندگان مختلف از رده های سنی مختلف، متقاضی اصلی ویدیو و تماشای آن هستند، به عنوان مثال ویدیوهای آموزشی به تنهایی در روز بیش از یک میلیارد بازدید در یوتیوب دارند. نظرسنجی های انجام شده در این زمینه نشان می دهد، 68% مردم دوست دارند با تماشای یک ویدیوی کوتاه در مورد یک محصول یا خدمت جدید اطلاعات کسب کنند. این یک فرصت بزرگ است که محتوای ویدیویی ارزشمندی برای آنچه مردم به دنبالش هستند را ایجاد کنید.

 

من می دانم که شما چه فکر می کنید من کی هستم - رئیس آژانس که یکبار برای تبلیغات فیبر فیکس دو ماشین را از صخره پرت کرده بود - تا در مورد ساخت یک تبلیغ ارزان قیمت صحبت کنم؟ واقعیت این است که این موضوع به میزان پولی که شما خرج می کنید نیست ، بلکه انجام کارهای مهم در جلو است تا اطمینان حاصل شود که از دلارهای بازاریابی خود به کارآمدترین شکل ممکن استفاده می کنید.

 

اگرچه داشتن بودجه قابل توجه برای تولید می تواند ایجاد تبلیغات ویدیویی قدرتمند را آسان کند ، اما ایجاد فیلم های جذاب و قابل اشتراک گذاری که پیام شما را انتقال می دهد - و نتایج ملموسی - بدون صرف هزینه زیاد نیز ممکن است. پاداش: کار با بودجه کم در واقع می تواند به شما در خلاقیت بیشتر کمک کند. ما آنقدر به این ایده ایمان داریم که به کارآفرینان آموزش مربیگری یک به یک پیشنهاد می دهیم این کار را انجام دهند.

 

آنچه ما به آنها می گوییم در اینجا است:

 

بنیاد

هر چقدر هم که هزینه کنید ، کلید یک ویدیوی موفق فیلمنامه خوبی است. شما نمی توانید تبلیغ خوبی با فیلمنامه بد داشته باشید. و یک فیلمنامه عالی با قلاب جلب توجه شروع می شود. قلاب شروع ویدیوی شما است که توجه شما را جلب می کند ، صحنه را برای تبلیغ شما تنظیم می کند و باعث می شود افراد تمایل به تماشای ادامه داشته باشند. شما چیزی را می خواهید که به وضوح مشکلی را که محصول شما حل می کند توضیح دهد. اگر محصول شما بیش از یک مشکل را حل کرده است - یکی را انتخاب کنید ، سپس به آن مشکل پایبند باشید. هرچه پیام شما واضح و ساده باشد ، بهتر است.

 

بیشتر محصولات یا خدمات تعدادی از مشکلات را برطرف می کنند ، بنابراین اگر فقط می توانید یکی را انتخاب کنید ، چه چیزی را باید انتخاب کنید؟ برای پاسخ به این سوال، وقت خود را صرف تحقیق کنید. به رقبای خود ، مشتریان فعلی و گذشته خود بپردازید ، از مشتریان احتمالی سوال کنید ، به بررسی ها بپردازید ، تمام داده هایی را که می توانید جمع آوری کنید تا دریابید کدام مشکل برای مخاطبان شما بیشترین اهمیت را دارد. اگر لازم است به خیابان بروید. حدس نزن اگر اشتباه فهمیدید ، می تواند هزینه کل کمپین را برای شما به همراه داشته باشد.

متن را کوتاه و تا حد ممکن متمرکز نگه دارید (تولید فیلم نامه های طولانی تر هزینه بیشتری دارد). اگر توانایی تهیه نویسندگان حرفه ای را ندارید ، حتماً فیلمنامه را روی چند دوست یا همکار ، مخصوصاً کسانی که می دانید بازخورد صادقانه ای ارائه می دهند ، آزمایش کنید تا ببینید آیا این مورد با آنها مطابقت دارد.

فروش در اولین قدم، مشتری بالقوه شروع می کند تا با شرکت شما آشنا شود، مشتریان کمی از برند می دانند، برای همین این اولین شانس شما برای ارائه اولین تصویر مثبت است و با محصول خود به رفع نیاز آنها بپرازید. آنها باید در مورد ارزش های شما بدانند، تا به شما جذب شوند.

 

مطمئن شوید که قلاب (و بقیه ویدیو) از زیرنویس استفاده می کند. یکی از راه های تأیید اهمیت زیرنویس ها تماشای ویدیوی خود روی بی صدا بودن و اطمینان از جذاب بودن آن و دنبال کردن آن در تمام مراحل آسان است. به یاد داشته باشید که حدود 80 درصد از فیلم ها به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی بی صدا می شوند ، بنابراین باید بدون صدا توجه اسکرول را به خود جلب کنید. با یک تماس برای اقدام که بینندگان را به صفحه اصلی محصول یا خدمات شما هدایت می کند ، پایان دهید.

 

با جستجوی کتابخانه تبلیغات فیس بوک ، رقبای خود را برای "هک تبلیغات" اختصاص دهید تا ببینید کدام تبلیغات را با موفقیت استفاده کرده اند. از کجا خواهید فهمید؟ هر چه آگهی تبلیغاتی طولانی تر شود ، احتمال عملکرد خوب آن برای شرکت بیشتر است.

 

هزینه ها را کجا کاهش دهید

ساده ترین راه برای به حداقل رساندن هزینه کلی عکاسی ، انجام همه کارها در یک مکان است. زمان پول است و هرچه عکسبرداری شما کوتاهتر باشد ، بهتر است. نگه داشتن میزان شلیک به یک مکان باعث کاهش هزینه های اجاره و تعداد ساعات یا روزهایی می شود که برای کمک یا استعدادهای استخدام شده باید به افراد بپردازید. یک عکسبرداری یک روزه موفق به دو چیز نیاز دارد: برنامه ریزی از قبل (با استفاده از یک لیست شات ساده) ، به طوری که از زمان خود به طور کارآمد استفاده می کنید و یک فیلمنامه کوتاه و کوتاه (به اصول بالا مراجعه کنید).

 

با کنار گذاشتن اجاره تجهیزات گران قیمت دوربین ، می توانید پس انداز کنید. دوربین جدیدترین تلفن های هوشمند با کمک برخی از برنامه های نسبتاً ارزان قیمت برای فیلمبرداری کاملاً کافی است.

در حالت ایده آل ، شما برای ایجاد "روشنایی سه نقطه ای" از نورهای استودیویی استفاده خواهید کرد (برای برخی از آموزش های سریع YouTube را جستجو کنید) ، که یکی از کم هزینه ترین و موثرترین روش ها برای ایجاد یک ویدیوی با ظاهر حرفه ای است. اگر بودجه لازم برای خرید یا اجاره تجهیزات نورپردازی حرفه ای را ندارید ، یک هک ارزان قیمت عالی فیلمبرداری در یک اتاق با پنجره های بزرگ رو به شمال است. نور محیط خورشید برای تأثیری خشن تر از تابش مستقیم خورشید فیلتر شده و از روی دیوارها برمی خیزد.

 

برای سرمایه گذاری کجا

صرف استراتژیک در چند زمینه کلیدی (یعنی صدا و استعداد با کیفیت خوب) شما را با یک محصول تمام شده روبرو می کند که بسیار گرانتر از آنچه که هست احساس می کند. صدای بی کیفیت می تواند به یک ویدئو احساس غیرحرفه ای بدهد و ویرایش را دشوارتر کند ، بنابراین ارزش دارد قبل از شروع فیلمبرداری این سرمایه گذاری را انجام دهید به عنوان مثال ، می توانید یک میکروفون لاوالیر تا حدودی ارزان قیمت (کمتر از 50 دلار برای یک مدل مناسب) خریداری کنید ، که باعث می شود دنیای صدای صوتی شما بهتر از میکروفون دوربین داخلی شما باشد.

 

بسته به سطح تجربه شما نیز ممکن است ارزش خرج کردن پول برای خرید یک بازیگر و دوربین را داشته باشد شخص اگرچه ممکن است مدیر عامل یا مدیر اجرایی شما به عنوان سخنگوی شما وسوسه انگیز باشد ، اما ارائه یک بازیگر حرفه ای و آموزش دیده می تواند پیام شما را تقویت کند و قطعاً ارتباط بهتری با بینندگان شما خواهد داشت. هزینه را با کارآمد بودن در فیلمبرداری خود کاهش دهید ، به طوری که بازیگر فقط باید چند ساعت در محل فیلمبرداری (و پرداخت) باشد. سپس می توانید B-roll و عکس های دیگر را پس از ترک آنها بگیرید.

 

اگرچه نیازی نیست که از یک دوربین حرفه ای استفاده کنید ، اما داشتن کسی که می داند چه کاری انجام می دهد می تواند گزینه های بیشتری را هنگام ویرایش به شما ارائه دهد. اگر در پشت دوربین راحت یا با تجربه نیستید ، پرداخت چند صد دلار به یک دانشجوی فیلم برای این روز کار شما را بسیار راحت تر می کند.

 

سرانجام ، شما می خواهید قبل و آخرین اجرای خود را برای اجرای کمپین های تبلیغاتی آزمایشی در پلت فرم اجتماعی پولی انتخابی خود (مانند فیس بوک یا YouTube) هزینه کنید. با آزمایش عملکرد هر یک از عناصر - قلاب ، عنوان ، کپی متن ، فراخوان برای عمل و تصویر کوچک - ترکیبی را می شناسید که بهترین نتیجه را به شما می دهد. سپس ، می توانید کمپین هایی را برای تبلیغات خود با بودجه بیشتر و با اطمینان از هزینه کردن برای پیام رسانی و خلاقیت هایی که بهترین نتیجه را دارد ، ایجاد کنید.

 

همه - حتی شرکت ها و آژانس های بزرگ با بودجه کافی - آرزو می کنند بودجه بیشتری برای کار داشته باشند. اما با سرمایه گذاری در چند زمینه اصلی و کاهش هزینه های دیگر ، باید بتوانید بودجه خود را بیش از آنچه در ابتدا تصور می کردید ، کاهش دهید. بارها و بارها دیده ایم که فیلم مناسب می تواند تجارت شما را تغییر دهد و نام تجاری شما را از مبهم بودن به نام خانوادگی برساند. هیچ دلیلی وجود ندارد که میزان بودجه شما ، هرچه که باشد ، شما را از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی با کیفیت که بازدهی مثبت از سرمایه شما دارد ، باز دارد. قسمت هایی از متن از سایت www.rajanews.com/news/339399/چرا-استفاده-از-ویدیو-مهم-است؟  گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد