پارسی روید| دانلود بازی و اپلیکیشن اندروید

دانلود جدیدترین نرم افزارهای اندروید (برنامه های اندروید) و بازی های ایرانی و خارجی

پارسی روید| دانلود بازی و اپلیکیشن اندروید

دانلود جدیدترین نرم افزارهای اندروید (برنامه های اندروید) و بازی های ایرانی و خارجی

دانلود بازی ‏‏بازی Special Forces Group 2

‏‏بازی Special Forces Group 2 ( گروه نیروهای ویژه 2 ) بازی هیجانی و اکشنی است که شما نقش فرمانده تیم ۵ نفره نیروی ویژه را بر عهده دارید و باید با درایت و سازماندهی نیروهایتان پیش بروید و تمام دشمنان را نابود کنید. سلاح های قدرتمند و کشنده ای در اختیار دارید که لازم است بسته به موقعیت خود از آنها استفاده نمایید. در این بازی شما نیاز به تمرکز و دقت دارید زیرا هرگونه بی دقتی منجر به کشته شدن یاران و در نهایت شکست در ماموریت خواهد شد. شما می توانید با توجه به موقعیت های مکانی در بازی استراتژی های مختلفی برگزینید و با برنامه ریزی دقیق پیروز شوید شاید بتوان گفت وجود حالت های ویژه مانند کلاسیک، زامبی، بمب و غیره و نیز سلاح هایی همچون هفت تیر و تک تیرانداز و نارنجک از دلایل محبوبیت بازی در میان علاقمندان این سبک شده است.

  
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir برای اندروید

دانلود بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir v4.5.60 مخصوص گوشی های هوشمند اندروید

گیم جذاب Miraculous Ladybug & Cat Noir همراه با نسخه مود شده و فایل دیتا

دانلود بازی Miraculous Ladybug & Cat Noir برای اندروید

دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه (Miraculous Ladybug & Cat Noir) یک بازی فوق العاده جذاب و پرطرفدار در سبک بازی های اکشن و دویدنی می باشد که توسط استدیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale منتشر شده است.  در این بازی جذاب و اعتیادآور برای نجات پاریس به دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه بپیوندید. پاریس، شهر محبوب شما دچار دردسر شده است و تنها شما هستید که می توانید آن را نجات دهید. شما وظیفه دارید تا در نقش دو قهرمان بزرگ داستان، وارد عمل شده، با ورود به دنیای اسرارآمیز از موانع عبور کرده و افراد شرور را شکست دهید. همه بر این باور هستند که شما تنها یک نوجوان بی دست و پا هستید و کسی از راز شما خبر ندارد. شاید شما در طول روز مانند یک انسان عادی به نظر برسید اما در هنگام شب تبدیل به ابر قهرمانی خواهید شد که جان انسان ها را نجات می دهد. شهر توسط  Hawk Moth و سایر موجودات شرور و اهریمنی در حال نابودی است و این به شما بستگی دارد که بتوانید این موجودات شرور را شکست داده و دنیا را نجات دهید. این بازی که بر اساس انیمیشن سریالی با همین نام ساخته شده از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا برخوردار است. پس شما هم این گیم جذاب را از دست ندهید.
هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی جذاب را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 4.4 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…
دانلود رایگان بازی اندروید

Game Features:

  • Face off with dangerous villains Dark Cupid, Stormy Weather, The Bubbler & more.
  • Leap over rooftops & run through alleyways to save the day.
  • Collect tokens & other surprises as you explore Paris.
  • Play as Marinette & Ladybug, Adrien & Cat Noir.
  • Dodge obstacles in your path.
  • Collect awesome power-ups.

دانلود رایگان بازی اندروید

[دانلود نسخه اصلی بازی با حجم 46 مگابایت]

[دانلود دیتای اصلی بازی با حجم 120 مگابایت]

[دانلود نسخه MOD بازی با حجم 40 مگابایت]

[دانلود دیتای MOD بازی با حجم 100 مگابایت]

Dream League Soccer 2020 v7.19 – بازی پرطرفدار “لیگ رویایی فوتبال 2020” برای اندروید

 دریم لیگ 2020 یک بازی فوتبال متفاوت است که محبوبیت خود را در گوشی های اندروید پیدا کرده است و این بازی فقط در موبایل فعالیت میکند و طرفدار خیلی خوبی حتی بهتر از بازی های فوتبال مشهور دارد.

دانلود بازی فوتبال دریم لیگ 2020 برای اندروید Dream League Soccer 2020

 

ادامه مطلب ...

دانلود Sonic the Hedgehog 3.4.4 - بازی سونیک اندروید + مود

Sonic the Hedgehog™ v3.4.4 + Mod – بازی نوستالژی سونیک مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
بازی آنلاین اجرا میشود

بدون شک شخصیت بسیار زیبا و دوست داشتنی سونیک را می شناسید! سونیک تقریباً معروف ترین عنوان بازی های سگا می باشد که هر کاربری تجربه ی بازی کردن با آن را داشته است! امروز شاهد عرضه شدن بازی جدید تحت عنوان Sonic the Hedgehog در گوگل پلی بودیم که دقیقا همان سونیک قدیم را به صورت بهینه شده در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان می آورد! Sonic the Hedgehog بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی مطرح سگا برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و کمتر از 100 بار دانلود داشته و توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را کسب کند و برای اولین بار در ایران قصد معرفی آن را داریم! در این بازی شما به کنترل و هدایت شخصیت دوست داشتنی سونیک مشغول می شوید ؛ کنترلرهای لمسی و عالی به شما امکان حرکت، پریدن و انجام دیگر کارها را می دهند! حلقه های موجود در مسیرتان را جمع آوری کنید، از موانع به سلامت عبور کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و خاطرات دوران بچگی تان را زنده کنید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های سونیک هستید و دوست دارید خاطرات گذشته خود را زنده کنید تحت هیچ شرایطی Sonic the Hedgehog را از دست ندهید.

 

Sonic the Hedgehog

 

بازی Sonic the Hedgehog را ما امروز در فارسروید به همراه نسخه مود در اختیار شما کاربران عزیز فارسروید قرار داده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید. از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون دویدن و پریدن در نقش سونیک با کنترلر موبایلی عالی، جمع آوری حلقه های طلایی موجود در مسیر حرک، تباز کردن و آنلاک سازی آیتم های مختلف موجود، باز کردن شخصیت های جدید و دوست داشتنی، تکامل شخصیت ها با جمع آوری حلقه ها، صداگذاری عالی و ساخت قابل قبول اش اشاره کرد! با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v3.4.4 :

* آپدیت بزرگ با اضافه شدن ویژگی های جدید

  ادامه مطلب ...